אמנת השירות של טריפל איי
זמינות ויעילות
אנו מתחייבים לזמינות ויעילות במתן מענה אישי לכל לקוח ומחויבים להעמיד לרשותו מגוון ערוצי התקשרות עמנו: דואר אלקטרוני, אתר האינטרנט של החברה, פקס, דואר, מענה אישי טלפוני.
אנו מתחייבים לאחריות אישית, למתן מענה ברור, יעיל ובזמן סביר. אנו פועלים במסירות מלאה לפתרון צורכי הלקוח.
שקיפות ופשטות
אנו שואפים להעניק ללקוח יחס אישי ואוהד לספק לו חווית שירות קלה ונעימה. לדבר עמו בשפה פשוטה ומובנת, לשקף ולפשט את השלבים הנדרשים לביצוע בקשותיו וללוות אותו בתהליכי הבירוקרטיה הנדרשים.
כבוד והגינות ללקוח
אנו עומדים על זכותו של הלקוח לפרטיות ועל כן אנו מתחייבים לפעול להגנה על המידע השייך ללקוח ולשמור על סודיות השיחות עימו ועל פרטיותו בהתאם להוראות הדין.
בפעילות שלנו עם לקוחותינו נפעל ביושר ובהגינות ונכבד את זמנו בהתאם.
מקצועיות
הביטוח הפנסיוני והביטוחי הינם מהנכסים החשובים והמשמעותיים של לקוחותינו,
אנו מבטיחים להעמיד לרשות הלקוחות את מיטב ניסיוננו בתחום וכן להיעזר במידת הצורך לגורם מקצועי איתו אנו עובדים. אנו מתחייבים לספק את הפתרון המיטבי לצרכיו והעדפותיו האישיות של הלקוח בכל פניה ולמצות את זכויותיו על תום.
שומרים על קשר
אנו מתחייבים, ליזום פניה ללקוח לפחות אחת לשנתיים או בכל עת שיובא לידיעתנו על שינוי במצב הלקוח בקשר למוצריו המצריך פגישה, תוך שבעה ימי עסקים